۲.۷.۷ نظریه مارپیچ مثبت و منفی رسانهای ۶۷
۲.۷.۸ نظریه گالتونگ درباره بحران ۷۰
۲.۷.۹ نظریه اسکوگلند و اولسن درباره ایجاد ارتباط با رسانه ها ۷۱
۳ فصل سوم: روش شناسی ۷۳
۳.۱ مقدمه ۷۴
۳.۲ روش تحقیق ۷۵
۳.۳ جامعه آماری ۷۵
۳.۴ جامعه نمونه و روش نمونهگیری ۷۵
۳.۵ تکنیک یا ابزار جمع آوری اطلاعات ۷۶
۳.۶ اعتبار یابی پرسشنامه ۷۶
۳.۷ روشهای آماری تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها ۷۶
۴ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها ۷۷
۴.۱ مقدمه ۷۸
۴.۲ بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۸
۴.۳ بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی ۱۲۲
۵ فصل پنجم: نتیجهگیری ۱۳۰
۵.۱ نتیجهگیری ۱۳۱
۵.۲ نتیجهگیری و تحلیل ۱۳۱
۵.۳ پیشنهادات ۱۳۵
۵.۳.۱ پیشنهادات عمومی ۱۳۵
۵.۳.۲ پیشنهاد برای تحقیق بعدی ۱۳۶
۵.۴ محدودیتهای تحقیق ۱۳۶
۵.۵ منابع و مآخذ ۱۴۵
۵.۵.۱ منابع فارسی ۱۴۵
۵.۶ منابع انگلیسی ۱۴۸
فهرست جداول
جدول ۱ – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانهها ۷۸
جدول ۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی ۷۹
جدول ۳- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی ۸۰
جدول ۴ - نمودار توزیع فراوانی جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانهها ۸۱
جدول ۵ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مزاحمت رسانهها در شرایط بحران ۸۲
جدول ۶ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دامن زدن رسانهها به بحران ۸۳
جدول ۷ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانهها به عنوان ارکان مدیریت بحران ۸۴
جدول ۸ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانهها ۸۵
جدول ۹ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانهها در شرایط بحران ۸۶
جدول ۱۰ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانهها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق ۸۷
جدول ۱۱ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی مفید بودن انتشار اطلاعیهها، خارج از محدوده بحران ۸۸
جدول ۱۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی پیشبینی مراکزجایگزینرسانهای ۸۹
جدول ۱۳ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مراکز رسانهای متحرک ۹۰
جدول ۱۴ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استقرار ایستگاههای رادیویی سیار ۹۱
جدول ۱۵ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی نزدیکی مرکز انتشار اخبار و اطلاعیهها ۹۲
جدول ۱۶ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی امکان استفاده از شیوههای مختلف اطلاع رسانی با بهره گرفتن از پیشبینی شرایط ۹۳
جدول ۱۷ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تاثیر آموزش اصحاب رسانه ۹۴
جدول ۱۸ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ارتباط دائم و تعامل مدیران بحران و اصحاب رسانه ۹۵
جدول ۱۹ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی آموزش مدیران بحران در زمینهی ارتباط با اصحاب رسانه در شرایط بحران ۹۶
جدول ۲۰ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تنظیم و تدوین پیشنویس اخبار، اطلاعیهها و برنامههای آموزشی ۹۷
جدول ۲۱ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی فراهم آوردن امکان حضور اصحاب رسانه در کانون بحرانهای درحال وقوع ۹۹
جدول ۲۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی میزان استفاده عموم مردم از رسانههای سنتی ۱۰۰
راهنمای نگارش مقاله با موضوع شیوههای اطلاع رسانی در زمان بحران قطع برق از دیدگاه ...