خان زاده، نادر، بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بانکی، اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران ۲۱-۲۲ آذرماه ۱۳۸۸، صص ۳۱-۱٫
درویشپور، پیمان،۱۳۹۳، بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک شده و رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن در رشت)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
دیواندری، علی، دلخواه، جلیل، تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک ملت براساس آن، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، زمستان ۱۳۸۴، شماره ۳۷، صص ۲۲۳-۱۸۵٫
رضوانی، علی اصغر، ۱۳۷۹، جغرافیا و صنعت توریسم، انتشارات دانشگاه پیام نور.
رنجبریان، بهرام، رشیدکابلی، مجید، صنایعی، علی، حدادیان، علیرضا، تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران، مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت تهران، بهار ۱۳۹۱، دوره ۴، شماره ۱۱، صص ۷۰-۵۵٫
زارعی، عظیم، قربانی، فاطمه، پدرامنیا، مینو، عوامل موثر بر واکنشهای رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری،۱۳۹۱، سال هفتم، شماره ۲۰، صص ۱۶۶-۱۴۱٫
زاهدی، شمسالسادات، ۱۳۸۵، مبانی گردشگری و اکوتوریسم پایدار، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ اول.
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان،گزارش آماری از گردشگران ورودی به واحد های اقامتی( تحت پوشش اداره کل) استان گیلان ،۱۳۹۳.
صالحی، صادق، حسن پور، محمود، ۱۳۹۱، برنامهریزی و توسعه گردشگری(نگرشی کاربردی به برنامهریزی و بازاریابی گردشگری)، دانشگاه مازندران، چاپ اول.
صیدایی، سید اسکندر، هدایتی مقدم، زهرا، نقش امنیت در توسعه گردشگری، فصلنامه تخصصی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد شوشتر، بهار۱۳۸۹، سال چهارم، شماره هشتم، صص ۱۱۰-۹۷٫
ضرابی، سعید،۱۳۸۳، بررسی و سنجش کیفیت خدمات در بانک صادرات ایران و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
ضرغام، حمید،۱۳۸۱، مرکز آموزش بنیاد مستضعفان و جانبازان» مدل برنامهریزی استراتژیک جهانگردی ایران«.
طیبی، سیدکمیل، بابکی، روحالله، جباری، امیر، بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصادی در ایران (۱۳۳۸-۱۳۸۳)، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی «ویژه اقتصاد»، پاییز ۱۳۸۶، سال هفتم، شماره بیست و ششم، صص ۱۱۰-۸۳٫
فتاحی، سیده سارا،۱۳۸۳، بررسی و تجزیه و تحلیل میزان تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر رضایت گردشگران در استان مازندران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
قویدل، اکبر، گردشگری در استان گیلان، پژوهشهای جغرافیایی، مهرماه ۱۳۷۸، شماره ۳۶، صص ۶۳-۵۱٫
کاظمی، علی، صنایعی، علی، رنجبریان، بهرام، آذربایجانی، کریم، شناسایی مزیتهای رقابتی در صنعت گردشگری به منظور جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه استان اصفهان، مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، تابستان ۱۳۸۹، سال دوم، شماره پنجم، صص ۱۱۰-۹۳٫
کاظمی، مصطفی، پور، سمیرا، سعادتیار، فاطمه سادات، بیطرف، فاطمه، تأثیر تصویر ذهنی گردشگران بر ارزش ادراک شده از شهرهای ساحلی دریای خزر با تاکید بر نقش واسط کیفیت عوامل ادراک شده، مجله پژوهش و برنامهریزی شهری، پاییز۱۳۹۰ ، سال دوم، شماره ششم،صص ۳۴-۱۹٫
کوزه چیان، هاشم، خطیب زاده، مهدی، هنرور، افشار، نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، ، زمستان ۱۳۹۰، سال اول، شماره ۲، صص ۳۲-۱۹٫
گودرزوند چگینی، مهرداد، مولایی هشجین، نصرالله، تحلیلی پیرامون راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان، فصلنامه چشمانداز جغرافیایی (علمی-پژوهشی)، بهار و تابستان ۱۳۸۸، سال چهارم، شماره ۸، صص ۱۹۲-۱۷۹٫
لومسدن، لس، ترجمه دکتر ابوالفضل تاج زاده نمین،۱۳۸۷، بازاریابی گردشگری، دانشگاه پیام نور، گروه مدیریت جهانگردی.
لطفی خاچاکی، بهنام، گردشگری به مثابه یک صنعت، راهبرد، زمستان ۱۳۸۷، سال اول، شماره دوم، صص ۲۰۶-۱۷۱٫
مدیریت جهانگردی، ماهنامه خبری، تحلیلی، آموزشی، آذر و دی ۱۳۹۱، شماره ۴۲٫
مرکز آمار ایران، معاونت برنامهریزی و راهبردی، نتایج آمارگیری از گردشگران ملی، بهار و تابستان ۱۳۹۱ و بهار ۱۳۹۲٫
ملک نیا، محبوبه،۱۳۸۹ ، نقش محورهای فرهنگی و تاریخی منطقه ۱۲ در توسعه گردشگری شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور.
ملکی، آناهیتا، دارابی، ماهان، روشهای مختلف اندازهگیری رضایت مشتری، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، آذر و دی ۱۳۸۷، شماره ۳، سال اول، صص ۳۲-۲۷٫
نوربخش، سیدمرتضی، اکبرپور سراسکانرود، محمد، نقش گردشگری در توسعه اقتصادی کلان شهرها، ویژهنامه اقتصاد گردشگری شهری، زمستان ۱۳۸۹، صص ۳۴-۲۰٫
مهندسین مشاور شهر و خانه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان،۱۳۷۸٫
وای گی، چاک، ترجمه پارسائیان و اعرابی، ۱۳۷۸، جهانگردی در چشمانداز جامع، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
Al-azzam, A., Salleh, S.(2012). The direct effect of predictor variables on destination brand loyalty in Jordan. ۳rd International conference on business and economic research proceeding, Golden flower hotel, bandung, Indonesia, pp. 1451-1467.
Alexandris, K., Kouthouris, C., & Meligdis, A. (2006). “Increasing customers’ loyalty in a skiing resort: The contribution of place attachment and service quality“. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 18, Iss: 5, pp. 414 – ۴۲۵٫
Anderson, E. W., Sullivon, M. W. (1993). The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms. Marketing Science, Vol. 12, No. 2, pp. 125- 43.
Athiyaman, A. (1997). Linking students satisfaction and service quality perceptions: the case of university education. European Journal of Marketing, Vol. 31, No. 7, pp. 528-40.
Baker, D. A., Crompton, J. L. (2000). Quality, satisfaction and behavioral intentions. Annals of Tourism Research, 27(3), pp. 785–۸۰۴٫
Baltušytė, J., (2013). Influence of customer perceived value on behavioral intentions within medical tourism sector in Lithuania. Master thesis, Ism university of management and economics international marketing and management programme.
Bauer, H. H., Falk, T., Hammerschmidt, M. (2006). eTransQual: A transaction process-based approach for capturing service quality in online shopping. Journal of Business Research. Vol. 59, No. 7, pp. ۸۶۶-۸۷۵٫
Beach, J., Ragheb, M.G. (1983). Measuring leisure motivation. Journal of leisure research, vol. 15, pp. 204-227.
Bolton, R. N., Drew, J. H. (1991). A multistage model of customers assessments of service quality and value. Journal of Consumer Research, vol. 17, No. 4, pp. 375-384.
Botti, L., Peypoch, N., & Solonandrasana, B. (2008). Time and tourism attraction, Tourism Management, Vol. 29, pp. 594–۵۹۶٫
Brady, M. K., Robertson, c.j., & Cronin, j. j. (2001). Managing behavioral intentions in diverse cultural environments: An investigation of service quality, service value and satisfaction for American and Ecuadorian fast-food customers. Journal of International Management. Vol. 7, No. 2, pp. 129-149.
Canny, U. I. (2012). Service Quality, Tourist Satisfaction and Future Behavioral Intentions on Culture Heritage Tourism: An Empirical Study of Domestic Local Tourist at Borobudur Temple. The 3rd International Conference on Business, Economics and Tourism Management, Vol. 50, pp. 89-97.
Canny, .I., Hidayat, N. (2012). The Influence of Service Quality and Tourist Satisfaction on Future Behavioral Intentions: The Case Study of Borobudur Temple as a UNESCO World Culture Heritage Destination. International Proceedings of Economics Development & Research;2012, Vol. 50(19), pp. 89-97.
Chang, T., Wildt, A. R. (1994). Price, Productinformation, and purchase intention: an empirical study. Journal of the Academy of Marketing science, Vol. 22, No. 1, pp. 16-27.
Chaohui, W., Lin, L., & Qiaoyun, X. (2012). Impact of Tourists’ perceived value on behavioral intention for Mega events: Analysis of Inbound and Domestic Tourists at Shanghai World Expo. Chinese Geographical science, Vol. 22, No.6, pp. 742-754.
Chen, Ch.F., Chen, F.sh. (2010). Experience quality, perceived value, satisfaction and behavioral intentions for heritage tourists. Tourism management, Vol. 31, pp. 29 – ۳۵٫
Chen,C. F., Tsai, D. (2007). How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions?. Tourism Management, Vol. 28 (4), pp. 1115–۱۱۲۲٫
Chen, C. M., Lee, H. T., Chen, S. H., & Huang, T. H. (2011). Tourist Behavioural Intentions in Relation to Service Quality and Customer Satisfaction in Kinmen National Park, Taiwan. international journal of tourism research,vol. 13, pp. 416–۴۳۲٫
Clemes, M. D., Hung-Che Wu, J., Hu, B. D., & Gan, C.(2009). An empirical study of behavioral intentions in the Taiwan hotel industry. Innovative Marketing, Vol 5, Issue 3, pp. 30-50.
بررسی عوامل موثر بر واکنشهای رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری استان ...